fbpx

Τα θαλασσινά στη διατροφή μας

Τα θαλασσινά έχουν αναγνωριστεί ως ευεργετικά τρόφιμα καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος. Πιο αναλυτικά:

Τα στρείδια είναι πλούσια σε βιταμίνη Α (όραση, ερυθρά αιμοσφαίρια, ανάπτυξη ιστών, ανοσοποιητικό σύστημα)

Τα στρείδια, ο αστακός, οι γαρίδες, οι καραβίδες και τα καβούρια είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β (παραγωγή ενέργειας, ψυχολογία, νευρικό σύστημα κ.α.) και βιταμίνη D (απορρόφηση ασβεστίου – υγεία οστών και δοντιών).

Ο αστακός περιέχει κάλιο, σελήνιο, ψευδάργυρο και Β12.

Τα θαλασσινά όπως και τα λιπαρά ψάρια περιέχουν τα ευεργετικά και αγαπητά μας Ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία βοηθούν στο ανοσοποιητικό, την αποδοτικότερη λειτουργεία του εγκεφάλου και της καρδιάς.

Καλή όρεξη!

Leave a Reply

Close Menu