fbpx

Μυϊκή προδιάθεση

Αντιρεαλιστικά πρότυπα; Παντού και πάντα. Γυμνάζεσαι 28 χρόνια, ο φίλος σου άρχισε γυμναστική 3 μήνες και ήδη φαίνεται τέρας; Μην του σκάσεις τα λάστιχα! Άσε κάτω τη μακαρονάδα Τάκη, δεν τελείωσαν όλα!

Η αλήθεια είναι πως το να γυμνάζεσαι δεν είναι το 100% που συμβάλει στην μυϊκή ανάπτυξη. Το 10% είναι γυμναστική, το 40% είναι διατροφή και το 50% ποιοτικός ύπνος. Υπάρχει όμως κάτι πάνω από όλα αυτά. Τα γονίδιά σου.

Ο κάθε άνθρωπος έχει συγκεκριμένη γενετική προδιάθεση για το τι μυική ανάπτυξη θα έχει, τι δύναμη θα έχει σε σχέση με τον μυικό του όγκο, πιοί μύες δυναμώνουν ή μεγαλώνουν πρώτοι και που κρατάει λίπος ο οργανισμός και με ποιές τροφές ή κινήσεις κάνει καύσεις.

Μία άλλη συνήθης παρανόηση είναι πως όσο πιο πολλές ώρες γυμνάζεσαι, τόσο πιο πολύ χτίζεις. Ανάλογα το στόχο και την περίπτωση, πολλές φορές less is more.

Leave a Reply

Close Menu